Skip to content

Гуманітарний відділ – відділ освіти, культури, молоді та спорту Топорівської сільської ради

  • Головна
  • Про Гуманітарний відділ
    • Структура та керівництво
    • Прийом громадян
    • Контакти
    • Положення
  • Новини
  • Оголошення
  • Діяльність
    • План роботи
    • Програми
      • 1. Програма створення культурно-освітнього простору для розвитку соціально-обдарованої особистості Топорівської ОТГ на 2021-2025 роки
      • 2. Програма підтримки дітей з особливими освітніми потребами «НАЗУСТРІЧ ДІТЯМ» на 2021-2025 роки
      • 3. Комплексна програма розвитку освітньої галузі Топорівської ОТГ на 2021-2025 роки
        • Зміни до Комплексної програми розвитку освітньої галузі Топорівської об’єднаної територіальної громади на 2021-2025 роки
      • 4. Програма розвитку фізичної культури і спорту «Здоров’я дітей та учнівської молоді як відзеркалля рівня соціально-економічного розвитку Топорівської територіальної громади на 2023-2027 роки»
      • 5. Комплексна програма розвитку та функціонування української мови як державної у Топорівській ТГ на 2024-2027 роки
    • Угоди про співпрацю
    • Колегії
  • Нормативно-правове забезпечення
    • Конвенція про права дитини
    • Закони України
      • «Про дошкільну освіту»
      • «Про повну загальну середню освіту»
      • «Про позашкільну освіту»
      • «Про молодіжні та дитячі громадські організації»
      • «Про благодійну діяльність та благодійні організації»
      • «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»
      • «Про захист персональних даних»
      • «Про охорону дитинства»
    • Постанови КМУ
  • Toggle search form
Posted on 22.04.202104.06.2021 By Moderator Немає Коментарів до

Інформація щодо оздоровлення дітей влітку для батьків та вчителів

Літній період особливо сприятливий для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку, початку загартування дитячого організму, як у в повсякденному житті, так і спеціально організованого. Літню роботу з дітьми в закладах освіти прийнято називати оздоровчою. Цим визначається її основна мета і завдання. Важливо всесторонньо використати сприятливі для зміцнення здоров’я дітей умови літнього часу і добитися, щоб кожна дитина зміцніла і загартувалася. Успіх літньої роботи визначається перш за все тим, наскільки своєчасно підготувався до неї колектив закладу освіти. Літнє оздоровлення передбачає внесення змін у режим дня дітей.

Основним пунктом в режимі дня є виконання комплексу фізкультурно-оздоровчих заходів: щоденна ранкова гімнастика та гімнастка після сну (у дошкільному закладі), фізкультурні заняття, розваги, спортивні свята, «доріжки здоров’я». Влітку проводяться повітряні ванни, сонячні ванни і загартування водою. Повітряні ванни особливо ефективні якщо вони проводяться в русі. Щоб діти не втомилися вправи великої рухливості повинні чергуватись із спокійними.

Але слід не забувати, що влітку збільшується ризик: перегрівання, сонячних опіків, зниження апетиту в спекотні дні.

Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей. Робота щодо оздоровлення дітей проводиться з метою забезпечення повноцінного відпочинку та ефективного оздоровлення дітей влітку, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час літнього періоду.

Організація прогулянок влітку

Це час для розвитку інтересу до рухливих ігор та вправ. Активна діяльність на прогулянці (ігри, фізкультурні комплекси, спортивні розваги, спостереження, трудова діяльність тощо) загартовує дітей, розвиває рухи, формує фізичні якості, підвищує життєвий тонус і сприяє всебічному розвитку. Тому в літній період варто забезпечити максимальну тривалість щоденного перебування дітей на свіжому повітрі.

Прогулянку здійснюють за будь-якої погоди за виключенням тих випадків, коли склалися небезпечні умови для її проведення. Літня прогулянка особливо важлива, тому що зі зменшенням навчального навантаження діти мають більше часу для самостійної діяльності. З’являється можливість пограти в улюблені ігри, використовуючи обладнання майданчиків, виносні іграшки та посібники, проявити свою ініціативу та творчі здібності.

Щоб зробити прогулянку цікавою та змістовною, вихователі та вчителі ретельно планують її.

Прогулянки розширюють можливості індивідуальної роботи педагога з дітьми. Малорухливих дітей варто активізувати, залучати до діяльності, яка сприяє розвитку інтересу до рухливих ігор та вправ, частіше вправляти в тих способах виконання рухів, і якими дитина володіє гірше. Активних і рухливих дітей слід переключати на діяльність, яка вимагає точності рухів, уваги та стриманості.

Загартувальні процедури

Загартування повітрям

  • повітряні ванни в приміщенні (діти в ЗДО мають їсти, гратися і спати в теплу погоду при відчинених вікнах);
  • повітряно-сонячні ванни (на прогулянках, які організовують кожного дня по два рази. Проводити прогулянки слід за будь-якої погоди. У теплі дні організовують ігри середньої рухливості, щобдіти не перегрівалися);

 Загартування водою

  • Обтирання (починати загартування водою можна з вологого обтирання (1-2 хвилини) спочатку з рук, шиї. Далі обтирати до пояса, потім ноги. Температура води від +32ْ С+28ْ С до +22ْ С+20ْ С.
  • Обливання (загартуванню сприяє обливання стоп. Після прогулянки також можна обливати ноги нагрітою на сонці водою з поліетиленових пляшок);
  • Купання  (у гумових басейнах, встановлених на майданчиках в ЗДО);

Загартування сонцем

  • Дітям рекомендується короткотривале перебування на сонячній ділянці.
  • Перші сонячні ванни треба приймати при температурі повітря не нижче +18°С. Тривалість їх не повинна перевищувати 5-20 хвилин (далі додавати по 5-15 хвилин, поступово доводячи до години).
  • Загорати часто, але нетривало.
  • Кращий час для засмаги: з 8-11 і з 16-18 години.
  • Приймати сонячні ванни найкраще ранком, коли повітря особливо чисте і ще не занадто пекуче, а також ближче до вечора, коли сонце хилиться до заходу.
  • Не рекомендується загоряти безпосередньо перед їжею і відразу після неї. Сонячні ванни можна приймати через 30-40 хвилин після сніданку, а закінчувати не менш ніж за годину до чергового прийому їжі.
  • Абсолютним протипоказанням до проведення сонячних ванн є температура повітря +30°С.
  • Після сонячних ванн, а не до них, дітям призначають водні процедури.

Заняття з фізичної культури

Влітку, як і взимку заняття складається з трьох частин, але при його проведенні необхідно кожного разу враховувати стан погоди і в залежності від того збільшувати або зменшувати навантаження.

Влітку заняття з фізкультури мають відрізнятися динамічністю, швидкою зміною діяльності. Вихідні положення не повинні бути стабільними, раз і назавжди закріпленими за даними вправами, їх треба частіше змінювати.

Ранкова гімнастика

  • Влітку ранкову гімнастику обов’язково проводити на повітрі.
  • Структура ранкової гімнастики влітку залишається незмінною.
  • У залежності від погоди змінюється темп проведення вправ, а інколи

вихідні положення.

 Ігри

Спортивні (бадмінтон, городки, з елементами футболу, з елементами баскетболу).

Рухливі (ігри з ходьбою, бігом, рівновагою; з повзанням і лазінням; з киданням і ловлею предметів; зі стрибками; на орієнтування у просторі).

Рухливі ігри на свіжому повітрі слід проводити щодня:

  • під час ранкового прийому – одна-дві гри малої та середньої рухливості;
  • на прогулянках у першу і другу половину дня – на кожну планується не менше трьох-чотирьох ігор різної рухливості при цьому першу гру розпочинають через 10-15 хвилин після початку прогулянки, коли діти дещо адаптуються до погодних умов, а останньою проводять малорухливу гру;
  • увечері (після 16.00) – одна-дві гри малої та середньої рухливості.

Під час літньої спеки ігри з бігом або стрибками доцільно організовувати у другій половині дня, у затишку.

При поясненні гри не можна садити або ставити дітей обличчям до сонця. Сонце заважає дітям бачити вихователя або вчителя, і вони погано сприймають пояснення і показ рухів у грі.

Оздоровлення

Навігація записів

Previous Post: Попередній запис
Next Post: Наступний запис

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Творча обдарованість
    • Олімпіади
    • Конкурси
    • Спортивні змагання
  • Всеукраїнські учнівські олімпіади
  • Заклади освіти
    • Заклади загальної середньої освіти
      • Бочковецька філія “ОЗО – Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради”
      • Грозинецький ліцей Топорівської сільської ради
      • “ОЗО – Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради”
      • Топорівський ліцей Топорівської сільської ради
    • Нормативний путівник
    • Заклади дошкільної освіти
      • Бочковецька філія “ОЗО – Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради” (дошкільний підрозділ)
      • Грозинецький ліцей Топорівської сільської ради (дошкільний підрозділ)
      • ЗДО “Сонечко” с.Колінківці Топорівської сільської ради
      • ЗДО “Промінець” с.Топорівці Топорівської сільської ради
    • Нормативно-правові документи з дошкільної освіти
    • Заклад позашкільної освіти
      • КЗ “Школа мистецтв Топорівської сільської ради”
        • Статут школи мистецтв
        • Положення про мистецьку школу
  • Культура
    • Установчі документи
    • Звіт директора будинку культури
    • Перелік аматорських колективів, розклад їх роботи на 2021 рік
    • Культурно – просвітницька діяльність
    • Розвиток народної творчості та любительства
    • Організація дозвілля різновікових категорій населення
    • Організація маркетингової діяльності
    • Організаційно-творча діяльність
  • Сторінка керівника
    • Положення про порядок призначення і звільнення з посад керівників закладів освіти, культури
    • Інституційний аудит
    • Розпорядження
    • Накази
    • Листи
    • Доручення
    • Матеріали до опрацювання
  • Харчування в закладах освіти
    • Нормативна база
    • Взяти на замітку
    • Відгуки учасників освітнього процесу
  • Сторінка для батьків
    • Батькам першокласників
    • Черга на зарахування в ЗДО
    • Поради та рекомендації
  • ЗНО/НМТ та ДПА
    • Інформація про проходження ЗНО/НМТ
    • ДПА
  • Інклюзивне навчання
    • Нормативно-правові документи
    • Методичні рекомендації
  • Методичний кейс
    • Положення
    • План роботи Консультативного центру
    • Склад Консультативного центру
    • Графік надання консультацій
    • Діяльність МК/ПМК
      • МК вчителів початкової освіти
      • МК дошкільної освіти
      • ПМК вчителів гуманітарного циклу
      • ПМК вчителів іноземних мов
      • ПМК вчителів природничого циклу
      • ПМК вчителів суспільного циклу
      • ПМК вчителів технологічних та інформаційних дисциплін
      • ПМК вчителів фізико-математичного циклу
      • ПМК вчителів фізичної культури та предмету «Захист України»
      • ПМК вчителів художньо-естетичного циклу та трудового навчання
      • ПМК шкільних бібліотекарів та класних керівників
    • Нова українська школа
      • Нормативно-правова база та загальні матеріали
      • Практика. Освітні галузі:
        • Громадянська та історична
        • Інформатична
        • Математична
        • Мистецька
        • Мовно-літературна
        • Природнича
        • Соціальна і здоров’язбережувальна
        • Технологічна
        • Фізична культура
  • Соціально-психолого-логопедична служба
    • Сторінка психолога
    • Сторінка соціального педагога
    • Сторінка логопеда
  • Атестація
    • Атестація пед. працівників
    • Сертифікація вчителів
    • Курси підвищення кваліфікації
    • Накази
    • Графіки засідань атестаційних комісій
    • Протоколи засідань
  • Творча обдарованість
    • Олімпіади
    • Конкурси
    • Спортивні змагання
  • Виховний простір
    • Національно-патріотичне виховання
    • Художньо-естетичне виховання
    • Превентивне виховання
    • Родинно-сімейне виховання
    • Екологічне виховання
    • Учнівське самоврядування
    • Інформація для учнівської молоді
  • Стоп! Булінг
    • Розпорядження
    • Наказ
    • Порядок реагування
    • Презентація
    • Інформація для ознайомлення
  • Протидія корупції
    • ЗУ «Про запобігання корупції»
  • Фінансова прозорість
    • Кошториси закладів освіти
  • Корисна інформація
    • Covid-19
    • Вакцинація
    • Твоя безпека
  • Вивчаємо українську мову
  • Оздоровлення
  • Вакансії
  • Міністерство освіти і науки України
  • Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації
  • Навчально-методичний центр якості освіти та координації господарської діяльності навчальних закладів області
  • Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області
  • Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Powered by PressBook WordPress theme