Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів на уроках інформатики шляхом використання сучасних інформаційних технологій
На виконання планів роботи Гуманітарного відділу – відділу освіти, культури, молоді та спорту Топорівської сільської ради на 2024 рік, Консультативного центру педагогічних працівників Гуманітарного відділу Топорівської сільської ради на 2023/2024 навчальний рік, наказу від 17.04.2024 №90 «Про проведення засідання ПМК вчителів інформаційних дисциплін
закладів загальної середньої освіти, Топорівської територіальної громади», з метою підвищення професійної компетентності вчителів інформаційних дисциплін закладів освіти Топорівської територіальної громади, 25 квітня 2024 року відбулося засідання предметної методичної комісії (далі – ПМК) вчителів, які викладають інформатику з проблеми «Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей учнів на уроках інформатики шляхом використання сучасних інформаційних технологій», в очному форматі.
У межах проведення практичного модуля педагогічні працівники Грозинецького ліцею Топорівської сільської ради поділилися власним педагогічним досвідом, провівши такі заходи:
– ранкова зустріч «В чому сила людини 21 століття» (Гондуряга А.В., вчителька молодших класів та інформатики);
– урок інформатики в 4 класі «MicroBit. Середовища для програмування роботів» (Гнідко К.П., вчителька молодших класів та інформатики);
– урок інформатики в 6 класі «Повторення з передумовою в середовищі Scratch» (Савицький Р.А., вчитель інформатики);
– тренінгове заняття з ментального здоров’я педагогів “Все в наших руках” (Гончар М. В., практичний психолог).
Згідно затвердженого плану, у межах інформаційно – теоретичного модуля своїм досвідом з «Використання web-сервісів на уроках інформатики» поділився Бурак Д. П., вчитель інформатики.
У ході засідання педагоги обговорили важливість застосування діяльнісного підходу та методу проєктів під час проведення уроків інформатики для формування інформаційно-комунікаційної компетентності як ключової компетентності особистості, ознайомилися з добіркою web-сервісів необхідних для опанування практичних навичок.