Інформація про проведене засідання МК шкільних бібліотекарів та класних керівників
22 березня 2021 р. відбулося онлайн-засідання методичної комісії шкільних бібліотекарів та класних керівників за темою: «Основи педагогічної співпраці: педагоги – діти – батьки. Форми співпраці класного керівника та батьків в умовах змішаного навчання». У роботі засідання МК взяли участь шкільні бібліотекарі та класні керівники закладів освіти, підпорядкованих Топорівській сільській раді. Це зібрання було важливим і сприяло взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів, їх соціального захисту в умовах змішаного навчання.
Керівник МК Женерет С.В. ознайомила учасників засідання з документами, які визначають права та обов’язки класного керівника, та онлайн-консультацією для вчителів «Про школу». https://proshkolu.com/blog/.
Надала декілька методичних порад як ефективно організувати співпрацю з батьками в умовах змішаного навчання.
Великий інтерес викликав психолого-педагогічний практикум з формування компетенції розуміння та виявлення ознак, що притаманні дітям, які потерпають від різних видів домашнього насильства, жорстокого поводження з дитиною, порушення прав дитини в сім’ї, який провела практикуючий психолог Колінковецького ЗЗСО Торопій Г.С.
Вчитель природознавства та біології Топорівського ЗЗСО Карпо М.І. презентувала заходи безпеки життєдіяльності, профілактику захворювань та попередження травматизму серед учнів в умовах змішаного навчання.
Молодий класний керівник Ротар А.О., вчитель англійської мови Колінковецького ЗЗСО, поділилась досвідом співпраці з батьками учнів п’ятого класу.
Про роботу шкільних бібліотек в умовах пандемії, співпрацю бібліотекарів, класних керівників та батьків розповіла провідний бібліотекар Грозинецького НВК Мойсова В.В.. Бібліотекар провела огляд методичної літератури з теми засідання та презентувала літературні новинки.
Підводячи підсумки семінару, Женерет С.В., акцентувала увагу вчителів МК на необхідність разом з батьками продовжувати роботу над вирішенням виховних завдань, пошуку найкращих засобів впливу на дитину, провести з учнями роз’яснювальну роботу, бесіди та анкетування з питань насильства над дітьми та організувати психолого-педагогічний супровід дітей, які потребують додаткового захисту та опинилися в складних життєвих обставинах.