Оцінюємо по-новому, основні виклики та засади щодо оцінювання учнів 5-7 класів НУШ. Відбулося засідання ПМК вчителів іноземної мови
Відповідно до наказу Гуманітарного відділу – відділу освіти, молоді та спорту Топорівської сільської ради від 10.10.2024 №161, на базі Бочковецької філії «ОЗО-Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради» проведено засідання ПМК вчителів іноземної мови з проблеми «Особливості оцінювання учнів 5-7 класів на уроках англійської мови, нові виклики: що змінилося та як допомогти вчителю».
Керівник ПМК Наталія Ткач ознайомила учасників із планом роботи засідання та акцентувала увагу колег на тому, що оцінювання іншомовної галузі – це комплексна робота всієї системи чотирьох компетенцій, і кожен урок іноземної мови – це новизна, творча співпраця вчителя та учня, мотивація спілкування іноземною мовою, яка і лежить в основі особистісно- орієнтованого підходу. Активним обговоренням учителів стало саме оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти Нової української школи – перехід на базовий середній рівень: опрацювання нормативно-правової бази (наказ Міністерства освіти та науки від 2 серпня 2024 року №1093).
Під час проведення інформаційно-теоретичного модуля педагоги приєдналися до проведення науково-методичного форуму-практикуму на тему «Особливості оцінювання в 5-7 класах НУШ», організованого КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області». Слід зазначити, що С.М. Куриш, методист НМЦ іноземних мов та міжнародних відносин, акцентувала увагу вчителів на основні засади оцінювання з іноземних мов у 5-7 класах НУШ за групами результатів сформованості чотирьох компетенцій.
Обговорили і схему ефективності різноманітних підходів до інтеграції мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови.
Н.С. Максимчук, учителька англійської мови «ОЗО-Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради», поділилася власним досвідом на практичній частині засідання саме використанням різних форм спілкування в Інтернеті, інтерактивних інструментів, таких як онлайн-дошки оголошень, інтернет-відео дискусії; учителі із захопленням створювали веб-сторінки та працювали над спільним блогом учителів англійської мови Топорівської громади.
Кожен учасник засідання мав нагоду поділитися своїм досвідом щодо формату олімпіадних і конкурсних завдань з англійської мови, роботи з учнями Нової української школи, обговорено критерії оцінювання мовно-літературної галузі (іншомовна освіта), а також обрано чітку модель щодо заповнення журналів за групами результатів з іноземної мови.
У кінці засідання члени ПМК підвели підсумки та прийняли рекомендації щодо оцінювання здобувачів освіти у 5-7 класах НУШ на уроках іноземної мови.

