«Роль психологічної служби у формуванні медіаграмотності учасників освітнього процесу та профілактика негативних проявів поведінки учнів в соцмержах»
Медіаграмотність – слово, яке у всіх на слуху в листопаді. Держава докладає багато зусиль для того, щоб сучасні інформаційні технології полегшили життя громадян і стали доступними для кожного.
Про те, як розвивати медіакультуру в підростаючого покоління та убезпечити його від негативних явищ Інтернет-простору обговорювали 17 листопада на засіданні психолого соціально логопедичної служби закладів освіти Топорівської територіальної громади.
«Роль психологічної служби у формуванні медіаграмотності учасників освітнього процесу та профілактика негативних проявів поведінки учнів в соцмержах», саме цю тему розкрили в теоретично-практичному модулі засідання його учасники.
Практичні психологи та соціальні педагоги Банар С.Д., Гончар М.В., Дубчак А.А., Рогожа О.С., Топоріський В.В, Торопій Г.С., Робуляк І.Ю. поділилися власним досвідом з профілактичної та просвітницької роботи щодо небезпечної поведінки дітей в соцмережах (секстинг, кібербулінг, хейтерство, тролінг, селфхарм).
Вчитель-логопед Макаренко А.А. ознайомила колег з корисними сайтами для корекції мовленнєвого розвитку, які стануть в пригоді вчителям, батькам та логопедам.
Банар Л.М презентувала власну методичну розробку з подолання дисграфії та дислексії у дітей з ООП, а також поділилася досвідом виступу на місцевому телебаченні – ще один чудовий приклад використання різних медіа ресурсів для поширення логопедичних знань.
За підсумками засідання було напрацьовано методичні рекомендації, щодо впровадження «Уроків медіакультури» в діяльність психологічної служби та доповнення річного плану роботи заходами відповідної тематики.