Інформація про проведені заходи
17 березня 2021 р. відбувся онлайн-семінар вчителів фізико-математичного циклу за темою: «Формування мотивації учнів на уроках в умовах змішаного навчання». Поза всяким сумнівом, це зібрання було важливим і сприяло інноваційному розвитку, згуртуванню зусиль у обговоренні актуальних питань фізико-математичної освіти, дієвим поштовхом для втілення нових цікавих ідей, для оптимізації спільної роботи учасників.
Керівник ПМК Гончарук А.В. та вчитель фізики Топорівського ЗЗСО Благун І.А. з учасниками семінару докладно опрацювали нормативно-правову базу з питань проведення ДПА в формі ЗНО -2021 з математики, фізики. Було окреслено питання якісної підготовки до ЗНО, звернено увагу на «Ворогів ЗНО» і способи їх подолання. Крім того, вчителі математики Топорівського ЗЗСО Лиско І.О. та Гончарук А.В. організували практичне розв’язування завдань при підготовці до ЗНО з математики, які потребують послідовних логічних пояснень на всіх етапах розв’язку. Слід зауважити, що це ті завдання (ІІІ частина Сертифікаційної роботи з математики), яке може підвищити результат абітурієнту до 200 балів.
Вчитель фізики Бочковецького НВК Бучацька З.В., при обговоренні питання «Формування мотивації учнів на уроках фізико-математичного циклу в умовах змішаного навчання», вдало залучала вчителів до активної співпраці та обміну досвідом щодо дієвих способів мотивування школярів до навчання.
Учасники цьогорічного конкурсу «Учитель року» обмінялися своїм досвідом. Ілащук І.Д., вчитель математики Колінковецького ЗЗСО, презентувала пристендовий урок «Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.», на якому були використані різні форми і методи роботи з учнями. Під час проведенння майстер-класу вчителя Грозинецького НВК Савицької Н.І. «Використання ІКТ на уроках математики в умовах дистанційного навчання», вчителі поширили свої знання про сучасні інноваційні технології, інтерактивні методи навчання.
Великий інтерес викликав науково-методичний меседж вчителя математики Колінковецького ЗЗСО Ілащук О.Г. «Дослідницька компетенція –складова розвитку творчої особистості». Адже, участь дітей у науково-дослідницьких роботах сприяє підвищенню ефективності вивчення предметів, активізує пізнавальну активність учнів, розвиває їх творче мислення.
Підводячи підсумки семінару, Гончарук А.В., акцентувала увагу вчителів ПМК на впровадженні інтерактивних технологій навчання з метою підвищення мотивації, якості й пріоритетності фізико-математичних дисциплін. Спільно з учасниками розроблені рекомендації щодо якісної підготовки до ЗНО.