Skip to content

Гуманітарний відділ – відділ освіти, культури, молоді та спорту Топорівської сільської ради

  • Головна
  • Про Гуманітарний відділ
    • Структура та керівництво
    • Прийом громадян
    • Контакти
    • Положення
  • Новини
  • Оголошення
  • Діяльність
    • План роботи
    • Програми
      • 1. Програма створення культурно-освітнього простору для розвитку соціально-обдарованої особистості Топорівської ОТГ на 2021-2025 роки
      • 2. Програма підтримки дітей з особливими освітніми потребами «НАЗУСТРІЧ ДІТЯМ» на 2021-2025 роки
      • 3. Комплексна програма розвитку освітньої галузі Топорівської ОТГ на 2021-2025 роки
        • Зміни до Комплексної програми розвитку освітньої галузі Топорівської об’єднаної територіальної громади на 2021-2025 роки
      • 4. Програма розвитку фізичної культури і спорту «Здоров’я дітей та учнівської молоді як відзеркалля рівня соціально-економічного розвитку Топорівської територіальної громади на 2023-2027 роки»
      • 5. Комплексна програма розвитку та функціонування української мови як державної у Топорівській ТГ на 2024-2027 роки
    • Угоди про співпрацю
    • Колегії
  • Нормативно-правове забезпечення
    • Конвенція про права дитини
    • Закони України
      • «Про дошкільну освіту»
      • «Про повну загальну середню освіту»
      • «Про позашкільну освіту»
      • «Про молодіжні та дитячі громадські організації»
      • «Про благодійну діяльність та благодійні організації»
      • «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»
      • «Про захист персональних даних»
      • «Про охорону дитинства»
    • Постанови КМУ
  • Toggle search form
Posted on 19.04.202122.04.2021 By Moderator Немає Коментарів до

ОБЕРЕЖНО: КІБЕРБУЛІНГ!

Раніше хуліганів можна було зустріти на вулиці або в навчальному закладі, та зараз вони частково перейшли в Інтернет. Цифрові технології відкрили багато нових можливостей, на жаль, для шахраїв також. У результаті цього і виник кібербулінг.

Кібербулінг – це знущання над співрозмовником у віртуальному просторі, жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити іншу людину. При цьому використовуються інформаційно-комунікативні засоби: мобільні телефони, електронна пошта, соціальні мережі, тощо.

Кібербуллінг складається з безлічі методів для залякування і цькування своїх «потенційних жертв»:

   * Анонімні погрози – пересилання листів без підпису на електронну адресу своєї «потенційної жертви», в яких прописані образи, залякування, часто з використанням ненормативної лексики.

  * Переслідування – довготривала часта розсилка своїй «потенційній жертві» через мобільний зв’язок та електронну пошту повідомлень, а в подальшому – шантажування її якимись фактами з її ж особистого життя.

  * Використання особистої інформації – отримання особистої інформації про «потенційну жертву» через злам її електронної пошти або сторінки в соціальних мережах і використання для шантажування чи знущань.

   * Флеймінг – це обмін короткими емоційними репліками між двома людьми – агресором і «потенційною жертвою» (іноді, агресорів може бути декілька). Мета агресора – принизити «жертву» і, тим самим, отримати від цього задоволення.

   * Хеппіслепінг – це відеоролики, в яких зняті реальні сцени насильства. Найчастіше ці ролики розміщуються на таких ресурсах, де їх можуть переглядати мільйони людей. Природно, такі ролики в більшості випадків «заливаються» в мережу без згоди «потенційної жертви».

Правила-поради для профілактики і подолання кібербулінгу!

  1. Не поспішай

Не поспішай, не виплескуй свій негатив у кібер-простір. Не відповідай на принизливі чи загрозливі повідомлення, доки не порадишся з дорослими. Перед тим, як писати і відправляти повідомлення, потрібно заспокоїтись, притишити роздратування, злість, образу, гнів. Емоції – погані порадники, вони минають, а написане і відправлене в Інтернет продовжує нести і помножувати негатив уже без Вашої волі і контролю.

  1. Будуй свою репутацію

Будуй власну онлайн-репутацію, не провокуйся ілюзією анонімності. Інтернет – це особливе середовище із своїми правилами поведінки – «нетикетом» (новоутворення від англ.. net –мережа і «етикет»). Хоча кібер-простір і надає додаткові можливості відчути свободу і розкутість завдяки анонімності, але існують способи довідатись, хто саме відправив повідомлення, хто стоїть за певним ніком (анонімним псевдонімом). І якщо некоректні дії у віртуальному просторі призводять до реальної шкоди – від анонімності залишається лише ілюзія: все тайне стає явним. У віртуальному просторі, як і в реальному, діє золоте правило: стався і дій стосовно інших так, як хотів би, щоб ставились до тебе. Крім того, Інтернет фіксує історію, яка складається із публічних дій учасників і визначає його онлайн-репутацію – накопичений образ особистості в очах інших учасників: заплямувати її легко, виправити – важко.

  1. Поважай факти

Зберігай підтвердження факту нападів. Якщо тебе неприємно вразило якесь повідомлення чи картинка на сайті (фото, відео, будь що), правильна реакція – вимкнути екран (щоб зупинити негативний вплив, але не комп’ютер!) і негайно звернутись до батьків або друзів за порадою. Можна зберегти чи роздрукувати сторінку самостійно, щоб порадитись з батьками (дорослими) в зручний час.

ЩО ІГНОРУВАТИ?

Доречно ігнорувати поодинокий негатив. Одноразові образливі повідомлення найкраще ігнорувати, часто в результаті цього кібер-булінг на початковій стадії і зупиниться. Досвідчені форумчани послуговуються правилом: «найкращий спосіб боротьби з неадекватами – ігнор». Якщо ж реагувати на негативні коментарі, комунікація продовжується.

КОЛИ ІГНОРУВАТИ НЕ ВАРТО?

Не дивлячись на те, що відправник Вам не відомий, якщо листи систематично містять загрози життю і здоров’ю, або порнографічні сюжети, варто поставити до відома телефонного або Інтернет-провайдера, інспектора місцевого відділку поліції із роботи з неповнолітніми (для цього й важливо копіювати повідомлення із загрозами). Якщо образлива інформація розміщена на сайті, варто зробити запит адміністратору щодо видалення цієї інформації.

ПРАВИЛА ДЛЯ СВІДКІВ

Якщо ви стали очевидцем кібер-булінгу, існує три типи правильної поведінки:

1)виступити проти булера (дати йому зрозуміти, що такі його дії оцінюються вами негативно),

2) підтримати жертву (особисто чи в публічному віртуальному просторі висловити думку про те, що кібер-булінг – це погано; цим Ви надаєте емоційну підтримку, так необхідну жертві),

3) повідомити дорослим про факт некоректної поведінки в кібер-просторі.

Можливе тимчасове блокування

Програми, що забезпечують миттєвий обмін повідомленнями, мають можливість тимчасового відключення, можна заблокувати отримання повідомлень з певних адрес, навіть змінити телефонний номер.

Інформація для ознайомлення

Навігація записів

Previous Post: Попередній запис
Next Post: Наступний запис

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Творча обдарованість
    • Олімпіади
    • Конкурси
    • Спортивні змагання
  • Всеукраїнські учнівські олімпіади
  • Заклади освіти
    • Заклади загальної середньої освіти
      • Бочковецька філія “ОЗО – Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради”
      • Грозинецький ліцей Топорівської сільської ради
      • “ОЗО – Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради”
      • Топорівський ліцей Топорівської сільської ради
    • Нормативний путівник
    • Заклади дошкільної освіти
      • Бочковецька філія “ОЗО – Колінковецький ліцей Топорівської сільської ради” (дошкільний підрозділ)
      • Грозинецький ліцей Топорівської сільської ради (дошкільний підрозділ)
      • ЗДО “Сонечко” с.Колінківці Топорівської сільської ради
      • ЗДО “Промінець” с.Топорівці Топорівської сільської ради
    • Нормативно-правові документи з дошкільної освіти
    • Заклад позашкільної освіти
      • КЗ “Школа мистецтв Топорівської сільської ради”
        • Статут школи мистецтв
        • Положення про мистецьку школу
  • Культура
    • Установчі документи
    • Звіт директора будинку культури
    • Перелік аматорських колективів, розклад їх роботи на 2021 рік
    • Культурно – просвітницька діяльність
    • Розвиток народної творчості та любительства
    • Організація дозвілля різновікових категорій населення
    • Організація маркетингової діяльності
    • Організаційно-творча діяльність
  • Сторінка керівника
    • Положення про порядок призначення і звільнення з посад керівників закладів освіти, культури
    • Інституційний аудит
    • Розпорядження
    • Накази
    • Листи
    • Доручення
    • Матеріали до опрацювання
  • Харчування в закладах освіти
    • Нормативна база
    • Взяти на замітку
    • Відгуки учасників освітнього процесу
  • Сторінка для батьків
    • Батькам першокласників
    • Черга на зарахування в ЗДО
    • Поради та рекомендації
  • ЗНО/НМТ та ДПА
    • Інформація про проходження ЗНО/НМТ
    • ДПА
  • Інклюзивне навчання
    • Нормативно-правові документи
    • Методичні рекомендації
  • Методичний кейс
    • Положення
    • План роботи Консультативного центру
    • Склад Консультативного центру
    • Графік надання консультацій
    • Діяльність МК/ПМК
      • МК вчителів початкової освіти
      • МК дошкільної освіти
      • ПМК вчителів гуманітарного циклу
      • ПМК вчителів іноземних мов
      • ПМК вчителів природничого циклу
      • ПМК вчителів суспільного циклу
      • ПМК вчителів технологічних та інформаційних дисциплін
      • ПМК вчителів фізико-математичного циклу
      • ПМК вчителів фізичної культури та предмету «Захист України»
      • ПМК вчителів художньо-естетичного циклу та трудового навчання
      • ПМК шкільних бібліотекарів та класних керівників
    • Нова українська школа
      • Нормативно-правова база та загальні матеріали
      • Практика. Освітні галузі:
        • Громадянська та історична
        • Інформатична
        • Математична
        • Мистецька
        • Мовно-літературна
        • Природнича
        • Соціальна і здоров’язбережувальна
        • Технологічна
        • Фізична культура
  • Соціально-психолого-логопедична служба
    • Сторінка психолога
    • Сторінка соціального педагога
    • Сторінка логопеда
  • Атестація
    • Атестація пед. працівників
    • Сертифікація вчителів
    • Курси підвищення кваліфікації
    • Накази
    • Графіки засідань атестаційних комісій
    • Протоколи засідань
  • Творча обдарованість
    • Олімпіади
    • Конкурси
    • Спортивні змагання
  • Виховний простір
    • Національно-патріотичне виховання
    • Художньо-естетичне виховання
    • Превентивне виховання
    • Родинно-сімейне виховання
    • Екологічне виховання
    • Учнівське самоврядування
    • Інформація для учнівської молоді
  • Стоп! Булінг
    • Розпорядження
    • Наказ
    • Порядок реагування
    • Презентація
    • Інформація для ознайомлення
  • Протидія корупції
    • ЗУ «Про запобігання корупції»
  • Фінансова прозорість
    • Кошториси закладів освіти
  • Корисна інформація
    • Covid-19
    • Вакцинація
    • Твоя безпека
  • Вивчаємо українську мову
  • Оздоровлення
  • Вакансії
  • Міністерство освіти і науки України
  • Департамент освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації
  • Навчально-методичний центр якості освіти та координації господарської діяльності навчальних закладів області
  • Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області
  • Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Powered by PressBook WordPress theme